x تبلیغات
پروفیل - آلومینیوم

تولید رخت آویز مناسب

وسیله ای که در هر خانه ای مورد احتیاج می باشد، رخت آویز است. با استفاده از این وسیله به راحتی می توانید برای خشک کردن لباس های خیس خود از آن بهره ببرید. به دلیل این که البسه ی خیس و نمناک در مدت زمانی طولانی با رخت آویز در تماس است باید موادی که برای ساخت آن استفاده می شود در برابر رطوبت کاملا مقاوم باشد و دچار صدمه و آسیب در طی چندین بار استفاده نشود.

ادامه مطلب

ساخت واگن قطار

همان طور که می دانید قطار از جمله وسیله های نقلیه سنگین می باشد که برای مسافرت های درون شهری و برون شهری مورد استفاده قرار می گیرد. سفر در قطار های شهری و یا همان مترو ها به صورت کوتاه مدت انجام می شود و در قطار های بیرون شهری مدت زمان طولانی تری را شامل می شود. به همین دلایل می باشد که باید مسافران در طول این بازه ی زمانی از رفاه و آسایش بالایی برخوردار باشند، تجهیزات کافی موجود بوده و محیط زیبایی خاص خود را دارا باشد. از این رو می باشد که تولید پروفیل آلومینیوم به کار رفته در ساخت انواع واگن ها باید به صورت تخصصی انجام شود و در انواع مقطع ها و بر اساس نیاز هایی که مشتریان دارند اقدام به قطعه سازی آن ها شود.

ادامه مطلب

ساخت گل خانه ها

یکی از فلزات بسیار مناسبی که برای ساخت گلخانه ها معرفی شده است، آلومینیوم می باشد که به دلیل مزایا و ویژگی هایی که دارد و بر هیچ کسی پوشیده نیست، استفاده از آن بسیار رونق یافته است. از جمله مزیت های این فلز این می باشد که بسیار دارای وزن سبکی است و در برابر عامل های محیطی و شیمیایی بسیار مقاوم و پایدار است و همچنین باید بدانید که نصب آن آسان بوده و فورا در مدت زمانی کوتاه می توان این کار را انجام داد.

ادامه مطلب

ساخت پنل خورشيدي

از این پنل ها جهت جذب نور خورشید و تبدیل آن به انرژی الکتریکی استفاده می شود. این انرژی های تولید شده را می توان از جمله پاک ترین انرژی های تجدید پذیر نام برد و از آن ها به جای سوخت های فسیلی استفاده کرد. اگر تعداد زیادی از این پنل ها در کنار یک دیگر قرار گیرند، نیرو گاه های خورشیدی را به وجود می آورند

ادامه مطلب

درب و پنجره آكاردئوني و دوجداره كشويي

يكي از مدل هاي باز شو دوجداره درب و پنجره مي توان به انواع آكاردئوني آن ها اشاره كرد. اين مدل به دليل اين كه فضاي كمي را اشغال مي كند مورد توجه بسياري از مردم قرار گرفته است.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد